Банери (брендмауери)

Виготовлення банерів:

 

Одним з найбільш поширених видів зовнішньої реклами є банер (це самий простий і найдешевший варіант в зовнішній рекламі ).Варіант досить зручний та дешевий і доступний кожному.Але має свої недоліки,за рахунок того ,що банер – це є спав пластиків і має тканинну основу ,експлуатаційний термін не є довготривалим ,тому що за рахунок погодних умов банер має здатність :вигарати  рватись і т.д.,Це призводить до того,що раз в невеликий період його потрібно міняти ,і за період декількох років Вам прийдеться -це робити не один раз,по причинам вище сказаним ,але якщо вам потрібно закрити стіну буть яких габаритів ,то самий актуальний варіант це є банер,а великогабаритна реклама має назву брендмауер-це банер з каркасом ,як правило це використання профільної труби(товщина підбирається під розмір конструкції та площі на якій має монтуватися реклама )ективніше маленького рекламного оголошення в друкованому виданні. А для його виготовлення необхідно не так вже й багато. Головне – індивідуальний підхід при виготовленні банерів, адже при своїй здавалося б простоті існують деякі нюанси в яких ми з вами і спробуємо розібратися.

Отже. З чого ж потрібно почати, перш ніж приступити до виготовлення банера?
Давайте відповімо на наступні важливі питання, відповіді на які в значній мірі можуть вплинути на бажаний результат:
1) Цільова аудиторія глядачів? Це впливає на багато чого: від розмірів банера, до місця, де банер найкраще встановити, а також скільки необхідно вкласти часу і коштів на розробку макету.
2) Який розмір і місце розташування банера (вулична реклама або всередині приміщення). Де буде встановлений банер? На якій висоті? Яка площа займаного простору? Статичне положення або гнучка розтяжка? Кількість банерів? Ну і, звичайно, час, протягом якого банер буде висіти.
3) Вибір матеріалів та банерних тканин при виготовленні банерів.
Кожен з перерахованих пунктів безпосередньо впливає також на вартість виготовлення банерів.
Ви чули приказку «розмір має значення»? Так от. Це про банери! Чим більше банер – тим більше ціна.

Існують наступні варіанти виготовлення банерів:
– Цифрова струменевий широкоформатний друк банерів.
– Нарізка вінілової плівки та аплікація на необхідної поверхні

Банери, видрукувані на цифровому струменевому плоттері.
При цифровому струменевому широкоформатному друцці сольвентними чорнилом використовується обладнання схоже на звичайний настільний струменевий принтер. При виготовленні цих банерів ціна банера залежить від вартості матеріалу, на якому проводиться друк. Найбільш поширеними є:
– Банерна вінілова тканина різної товщини  і міцності
– Папір для друку
Наступний фактор, що впливає на ціну – це витратні матеріали, а саме спеціальні чорнила, які досить довговічні (до 3-5 років зовнішнього застосування.

Банери, виготовлені методом нарізки і виклейкі плівки (аппліцірованний банер).
Аппліцірованний баннер – це самоклеюча плівка, вирізана за певним контуру, і перенесена на необхідну основу.
Ціна аппліцірованного банера визначається розміром банера і складністю макета. Процес виготовлення досить трудомісткий і вимагає ручної праці, відповідно, застосовується при виготовленні невеликих тиражів одноколірних банерів методом нарізки і наклейки вінілової плівки. Чим простіше макет тим банер дешевше.

Банери для тривалого зовнішнього використання
виготовлення банерів для тривалого використання передбачає більш щільні (не менше 450-600 г / м2) і міцні матеріали, готові перенести різні температурні зміни і випробування погодними умовами.
Для даних банерів можна використовувати ламінацію захисту від вицвітання і вологості, хоча використовувані для друку чорнила не вицвітають і не змиваються досить довгий час (до 5 років) і без ламінації. Для особливо важких умов застосування, таких як поривчастий вітер, або якщо, наприклад, банер вішається між стовпами або деревами,, будуть вельми корисні такі доповнення як армовані кути, вітрові отвори, канат, пропущений через кишеню в кромці банера.

Банер для короткочасного використання
При виготовленні банерів, які використовуються нетривалий час на вулиці (не більше 1 зимового або літнього сезону), зазвичай використовується банерна тканина середньої щільності (350-450 г / м2)
У свою чергу, банери для короткострокового інтер’єрного використання друкуються на принтерах, схожих на звичайні офісні принтери. Тому міцність для таких банерів не має особливого значення, вони зазвичай підрізають під розмір без обробки крайки і оснащуються 4 люверсами для кріплення по кутах.

Отже, підіб’ємо підсумки.
Перш ніж замовляти банер визначимося з відповідями на наступні питання:
а) Де буде використовуватися банер? У зовнішній рекламі або всередині приміщення?
б) Час, протягом якого банер буде знаходиться в «підвішеному» стані?
в) Монтаж банера
Ось і все. Нічого складного!
Нехай Ваша реклама буде ефективною та успішною!

Банери (брендмауери)
Догори